Kristen tar ridlektioner

Fick nyss reda på att Kristen Steward tar ridlektioner inför sin roll som Snövit i Snow White and the Huntsman.
Detta är rätt kul för mig som rider själv :)
imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com
Jag kan säga att hon är för krökt i ryggen och håller händerna för långt isär. Men hon är på god väg :)
UPPDATE: Som Kajsa nyss påpekade, så rider hon westen (ser jag nu). Och då ska man ha en sådan sits (orkar inte gå in gå varför.) Sorry Kristen :)
Källa

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du har rätt i att hon är krökt i ryggen och har händerna brett isär. Men som du kanske ser sitter hon i en westernsadel, och rider man western så ska man ha händerna mer isär än man har i t.ex. hoppning eller dressyr. Men jag håller med om att det är kul, särskilt ska det bli kul att se vad hon tycker om det när hon har blivit lite duktigare!



//Kajsa :D

2011-07-05 @ 19:36:05
URL: http://minanovelller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0