Teen Wolf

Jag läste ett tips från de här tjejerna om att börja se den nya varulvserien Teen Wolf. Jag gjorde det och den visade sig vara jättebra :)
.

Handling:
Den handlar om att Scott, en vanlig highschool-elev som blir biten av en varulv när han är ute i skogen med sin kompis Dylan (jag tror att han heter så). Först tror han att det var en vanlig varg som han råkat ut för, men när han börjar få superhörsel och ett fantastiskt luktsinne, för att inte tala om hans reflexer, börjar han och hans vän inse att något är fel. De listar snart ut att Scott är en varulv, biten av den äldre och mystiske Derek.
Dessutom börjar en ny tjej i skolan, Alison. Hon och Scott får genast kontakt, men mer tänker jag inte avslöja!
.
Se första avsnittet här. Hitta länkar till några andra avsnitt här.
.
Min favvis är Scotts kompis, Dylan (om han nu hette så) för han är väldigt skön och kul :)
.
Ja, just det, jag (kanske Felicia oxå, vet inte om hon ser på Teen Wolf) kommer börja blogga om serien nu.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller med dig. Men vi får hoppas att han lyckas ta sig ur sitt begär.

2011-08-04 @ 21:27:18
URL: http://thesalvatorebrothers.blogg.se/
Postat av: daniella

alltså det är bara länken till episode 9 .. :(

2011-08-05 @ 00:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0