Sv: till Felicia

Felica om Ett dött hjärta älskar inte: Kap 4:
Du är jätte duktig! Du är begåvad tjejen!! Fortsätt med det du gör!!!
Jag har en två frågor.
1. Jag skulle mer än gärna vilja göra sådana där bilder jag skulle nog vilja göra 2-3 st eller fler. Men vad använder du för program och vad har du för text skulle verkligen vilja veta det alltså jag menar vad har du för stil på texten:)
2. Ni har ju copyright på eran berättelse men man kan kopiera texten fortfarande. Om man har copyright ska man väl inte kunna kopiera texten?

Skulle du kunna svara så snabbt som möjligt i ett inlägg?:)
Sv: Tack så mkt för berömmet :)
1. Jag använder helt enkelt Paint, och vilket textstil jag använder varierar. Och ärligt talat vet jag inte vilket stil jag har, jag bara tar något :)
2. Vi har copyright, vilket betyder att man inte får kopiera någonting. Dock kan man det, eftersom jag vill att man ska kunna hämta fakta m.m från den här bloggen.
Så, alltså. Bilder som vi inte äger själv och text som vi inte heller äger själv har man full rätt att kopiera. Men våra berättelser äger vi full rättlighet till, vilket betyder att vi har copyright på den.
Tack för din kommentar, Felicia!
Update: T:et gör jag på fri hand, med en pensel i Paint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0