Bloggpaus från Felicia's sida!

För det första så vill jag bara säga förlåt för att jag inte har bloggat men mina dagar är skitiga. Jag mår uselt nu igen värre när jag fick höra en nyhet så nu vill jag typ bara dö. Men vad ska jag säga? The world is tough.
Jo det är så att en utav mina favorit bloggar Thevampireobsession är borta :(
Jag vet inte varför, någon kanske har hackat in sig på deras konto och tagit bort bloggen (inte så ovanligt brukar hända nu för tiden) eller så bestämde de väl sig bara för att ta bort bloggen. Men jag är oerhört ledsen för det och jag vill tänker skicka ett mejl och fråga några saker för jag ÄLSKADE verkligen deras berättelse sunlight and moonbeam.

Men jag är inte så frisk heller, har magsjuka and all that shit så det blir inte så mycket bloggning från min sida. Och nu när den där bloggen är borta så mår jag ännu skitigare. Let's say att jag tar en liten paus så får vi se när jag är tillbaka förmodligen när jag mår bättre.

UPDATE AV OLIVIA: Det visade sig att någon hackat sig in på Hannas och Jessicas blogg och tagit bort den. De har skapat den igen och tänker fortsätta, även med berättelsen Sunlight and Moonbeam.
Läs mer här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0